VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Vad roligt att du hittade hit.

Här kommer jag att berätta vad som händer på vår lilla gård. Vi lever ett enkelt liv och försöker följa naturens växlingar.

Ibland är det lugnt och avslappnande och ibland springer tiden iväg. Har flera intressen och därför hoppas jag kunna dela med mig av lite olika händelser och tankar.

Glada hälsningar
Christina

söndag 21 mars 2010


Inskolning av små barn

Nu är det gjort....inskolningen av mina barn i hästarnas tävlingsvärld. Har under flera år försökt besöka ett större hästevenemang men inte kommit iväg. För många år sedan var det ju standard att besöka Gothenburg Horse Show. Idag gick det bra för vi var på Borås Grand Prix, alltså hästhoppningar. Kom dit inför finalen i god tid och fick bra platser. Alla mina tjejer kunde nu insupa atmosfören och se allt live. Jag fick tillfälle att njuta av den kraft och elegans som ekipagen måste ha för att klara av hinder i en sådan klass, 1,50 m. Hoppas att det ges tillfälle någon gång igen....



1 kommentar:

  1. Visst är det kul att spana in dem duktiga och insupa riktig tävlingsatmosfär. Då är det väl snart dags att börja träna inför framtida tävlingar:-).
    Kram/
    Ulrika

    SvaraRadera