VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Vad roligt att du hittade hit.

Här kommer jag att berätta vad som händer på vår lilla gård. Vi lever ett enkelt liv och försöker följa naturens växlingar.

Ibland är det lugnt och avslappnande och ibland springer tiden iväg. Har flera intressen och därför hoppas jag kunna dela med mig av lite olika händelser och tankar.

Glada hälsningar
Christina

tisdag 27 juli 2010

Borta bra men hemma bäst


Det är mycket som man vill hinna med när man har semester.....dels allt det som man ligger efter med....sen det som familjen vill hinna med....de projekt som man vill fixa.....och så var det något om att ta en paus och varva ned.....vaadååååförnåt????? Tja man lever ju bara en gång så man får ta det som känns bäst för tillfället....och vädret får man ju inte glömma av mitt i allting....Det är i alla fall kul att göra något annorlunda......


Man kan:

Titta på när Nanne Grönwall uppträder.....
Jag blir så glad av henne....stora dottern fick autograf också.....på mobilen....


Man kan:

Leka på lekland - perfekt när det är äckelväder ute....




Samarbete på högsta nivå....de fick in ett antal fullträffar...tur att kameran inte gick sönder... Ser de inte misstänkt glada ut?????



En snurrig pappa ramlade ut.... för snabbt för att fångas på bild...
Önskar att sådant hade funnits när jag var liten....


Man kan:

Plantera om tio st buskpioner och fem st vanliga pioner.....


Lilla Kajsa vaktar stolt....Skönt med jord under naglarna...


Man kan:

Ta en tur till Liseberg...


Favoritåket för dagen.... den som inte blir blöt har fuskat.....



Stolt vinnare av stjärnvinst.... efter en dag på Liseberg är det skönt att få återgå till veden igen...

Ha en fortsatt skön sommar, adios....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar