VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Vad roligt att du hittade hit.

Här kommer jag att berätta vad som händer på vår lilla gård. Vi lever ett enkelt liv och försöker följa naturens växlingar.

Ibland är det lugnt och avslappnande och ibland springer tiden iväg. Har flera intressen och därför hoppas jag kunna dela med mig av lite olika händelser och tankar.

Glada hälsningar
Christina

måndag 4 januari 2010

Tomt utan alla goa barn

Det är en konstig känsla när barn sover över hos vänner och bekanta. Familjen blir liksom inte riktigt hel. Undrar hur jättetomt det känns den dagen då de flyttar hemifrån. Två av mina barn har sovit borta, den ena hos en kompis och den andra i Berlin. Vi var och hämtade honom vid Landvetter idag och sen fortsatte vi mot Göteborg. När vi åker allihopa måste vi ju åka med två bilar och varje gång är det likadant. Det verkar som om alla tror att det är en rallytävling. Det slås vad om vem som kommer till en viss plats först och om den ena kör förbi den andra jublas det i "ledarbilen". Fast idag var det tjejernas bil som vann, igen....Och det var ingen tävling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar